Regulamin

Sklep internetowy e-majmasz, działający pod adresem www.e-majmasz.pl, prowadzony jest przez: Majmasz Majsterek Sp.j., z siedzibą w Łodzi przy ul. Łubinowej 54, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieście, XX Wydział KRS nr 0000140943 , nr NIP 726-10-11-420, nr Regon 47084806800000  (zwany dalej Sklepem).

Słowniczek:

  • Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie.
  • Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  • Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki przewoźnikowi realizującemu dostawę.
  • Płatność on-line - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;

 

Przyjmowanie i realizacja zamówień:

  1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.e-majmasz.pl
  2. Zamówienia można składać bez konieczności rejestracji w Sklepie.
  3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową e-majmasz.pl. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
  4. W trakcie składania zamówienia Klient:
    - dokonuje wyboru zamawianych towarów
    - dokonuje wyboru rodzaju płatności
    - dokonuje wyboru rodzaju przesyłki oraz wskazuje adres dostawy.
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia.
  6. Większość towarów oferowanych w sklepie posiada status dostępny tzn., że towar znajduje się w naszym magazynie i  może być od razu wysłany do klienta.

Oznacza to wysyłkę tego samego dnia jeżeli zamówienie zostało złożone do godz.12:30 i otrzymaliśmy za nie zapłatę, bądź jest to zamówienie za pobraniem.

W przypadku zamówienia po godz. 12:30 lub braku wpłaty przesyłka zostanie wysłana następnego dnia lub po otrzymaniu przez nas przelewu za zakupiony towar. Nie jest  istotne to, kiedy klient wpłacił pieniądze, lecz to kiedy znajdą się one na naszym koncie.

Może zdarzyć się, że towar na magazynie skończy się i oczekujemy na jego dostawę, wówczas na karcie produktu w miejscu, gdzie mowa jest o jego dostępności pojawia się informacja, kiedy dany towar może być osiągalny w naszym magazynie np. 3-7 dni. Oznacza to, że w tym czasie powinien on dotrzeć do magazynu, a dopiero potem możemy go wysłać do klienta, czyli do podanego terminu musimy doliczyć czas wysyłki, który zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

  1. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) oraz przy braku możliwości realizacji zamówienia w części lub w całości, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji drogą mailową bądź telefonicznie. W sytuacji, gdy Klient dokonał zapłaty, Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokona zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego wpłynęła płatność. Przy częściowej realizacji zamówienia, zostanie zwrócona Klientowi kwota odpowiadająca wartości pozycji, które zostaną usunięte z zamówienia.
  2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura.

9.Złożenie zamówienia jest wiążące dla obu stron zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

Ceny towarów:

  1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Ceny towarów nie obejmują opłat za dostawę.
  4. Koszty dostawy zostaną uwzględnione zgodnie z wybraną przez Klienta formą przesyłki.
  5. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. 
 

Czas realizacji zamówienia:

  1. Na stronie internetowej Sklepu przy każdym produkcie w polu "Czas wysyłki" podany jest czas, który potrzebny jest na skompletowanie zamówienia na dany produkt, a następnie przekazanie go do wysyłki. Czas w jakim Sklep wyśle do Klienta zamówienie, nie jest równoznaczny z czasem jego dostawy przez przewoźnika realizującego dostawę.
  2. Czas dostępności towaru + przewidywany czas dostawy = termin otrzymania przesyłki.
  3. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie dostępności towaru o najdłuższym czasie realizacji.
  4. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta, a także za pośrednictwem firmy Ruch (tzw. paczka w RUCHu), która gwarantuje dostawę do wskazanego przez Klienta kiosku Ruchu.
  5. Czas realizacji dostawy jest uzależniony od formy wysyłki. Podane poniżej terminy są terminami przybliżonymi deklarowanymi przez Pocztę Polską, DPD i Ruch. 
  • Poczta Polska - przesyłka biznesowa -  przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze,
  • Firma Kurierska DPD - przewidywany czas dostawy: 1 dzień roboczy,
  • Paczka w Ruchu - przewidywany czas dostawy: 3 dni robocze (paczka czeka na odbiór w kiosku przez 5 dni od   momentu wysłania do Klienta wiadomości SMS przez Ruch. Dla tej opcji dostawy konieczne jest podanie prawidłowego nr telefonu komórkowego)
  •  

Formy płatności:

  1. Za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski Klient może wybrać następujące formy płatności:
  • Płatność przy odbiorze gotówką (za pobraniem) - za przesyłkę Klient płaci listonoszowiprzy odbiorze w miejscu odbioru osobistego, w urzędzie pocztowym, punktu Ruch lub kurierowi przy odbiorze paczki. 
  • Przelew elektroniczny, bankowy - przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu. Kwota jest księgowana 2 dnia roboczego od daty wpłynięcia na rachunek bankowy Sklepu.
  • Karta kredytowa - realizacja zamówienia następuje po udanej autoryzacji karty kredytowej. Kwota jest księgowana 2 dnia roboczego od daty wpłynięcia na rachunek bankowy Sklepu.
  • Płatność on-line - w imieniu Majmasz Sp.j. obsługą płatności on-line zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). Kwota jest księgowana 2 dnia roboczego od daty wpłynięcia na rachunek bankowy Sklepu.
  1. Obsługiwane kanały płatności: karta płatnicza - karty VISA, MasterCard, mTransfer - mBank, Płacę z Inteligo - Inteligo, Płacę z iPKO - PKO BP, Przelew24 - Bank Zachodni WBK, Płać z BPH - BPH, Płać z ING - ING, Pekao Przelew - Bank Pekao, Przelew z BGŻ BNP Paribas - BGŻ BNP Paribas, Przelew z Citibank - Citibank, Przelew z Deutsche Bank - Deutsche Bank, Przelew z Getin Bank - Getin Bank, Przelew z Meritum Bank - Meritum Bank, Przelew T-Mobile - T-Mobile Usługi Bankowe, Przelew Alior Bank - Alior Bank, Przelew z Millennium - Millennium, Przelew z Idea Bank - Idea Bank, Przelew z PBS Bank - PBS Bank, Przelew Credit Agricole - Credit Agricole, Przelew Bank BOŚ - Bank BOŚ, Przelew Eurobank – Eurobank.
 

Reklamacje: 

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
  • wad fabrycznych,
  • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
  • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
  1. W przypadku reklamacji Klient powinien odesłać artykuł/y na adres sklepu:
    Majmasz Sp.j., 94-239 Łódź, ul. Łubinowa 54
  2. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z adnotacją o składanej reklamacji lub przesłanie jej na adres majmasz@majmasz.com.pl
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, Klient może wybrać między wysłaniem nowego towaru lub zwrotem pieniędzy. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny, dostępny w Sklepie towar do wyboru.
  4. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
  5. Zwrot kwoty nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i rezygnacji z wymiany towaru na wolny od wad przez Klienta przelewem lub przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub adres.
 

Prawo odstąpienia od umowy:

  1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Konieczne jest dołączenie do zwracanych produktów oświadczenia o zwrocie produktu lub przesłanie go drogą mailową na adres majmasz@majmasz.com.pl. Oświadczenie powinno zawierać dane Klienta wraz z numerem zamówienie lub numerem faktury.
  2. Zwrotu towaru należy dokonać na adres:

Majmasz Sp.j.
ul. Łubinowa 54, 94-239 Łódź

  1. Zwracane towary muszą być kompletne zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).
  2. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy na adres Sklepu.
  3. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 7 dni roboczych na wskazany przez klienta rachunek bankowy. Zwracane towary nie mogą być odsyłane przesyłkami za pobraniem.
 
 

Polityka przetwarzania danych osobowych
 

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO, stosowanego od 25 maja 2018 r. informujemy Państwa o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe, a także o przysługujących Państwu prawach związanych z ochroną danych. 
 
Co to jest RODO?

RODO to powszechnie używany skrót Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, mającego zastosowanie od 25 maja 2018 r.

 

W jakim celu RODO jest wprowadzone?

Celem RODO jest ustanowienie jednolitych zasad przetwarzania danych osobowych w całej Unii Europejskiej 

 

Co to są dane osobowe?

To wszystkie informacje identyfikujące: imię i nazwisko, numer PESEL, dane o lokalizacji czy wizerunek, itp.


 Dopełniając obowiązku informacyjnego prosimy o zapoznanie się z poniższą Polityką przetwarzania danych osobowych.

 

1.Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma MAJMASZ Majsterek sp.j. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łubinowej 54.

 

2 .Jak można się skontaktować?

  • pisemnie, kierując korespondencję pod adres: MAJMASZ Majsterek sp.j., 94-239 Łodź, ul. Łubinowa 54,
  • telefonicznie, pod numerem: +48 42611 10 83, lub 602 314 429
  • e-mailowo, pod adresem: majmasz@majmasz.com.pl oraz w inny sposób wskazany na stronie www.majmasz.pl

 

3. Jakie są cele i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych?

Przetwarzamy Państwa dane zgodnie z postanowieniami RODO i polskimi przepisami w zakresie ochrony danych, robimy to ponieważ:

  • przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
  • w celach archiwizacyjnych na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  • przetwarzamy dane na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), udzielonej w określonych celach (zapytanie przez formularz kontaktowy, realizacja zamówienia, itp.)

 

Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przez Spółkę danych:

  • do czasu wycofania zgody lub
  • w okolicznościach, w których Spółka przetwarza dane w oparciu o inną podstawę niż Państwa zgoda. 

 

 4. Komu możemy przekazywać dane?

Dane mogą być udostępniane innym podmiotom w celu wykonania umowy z Państwem, w celu wykonania ciążącego na Spółce obowiązku prawnego, w oparciu o Państwa zgodę lub dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora lub strony trzeciej. Odbiorcami mogą być w szczególności: upoważnieni pracownicy Spółki oraz inne osoby działające z upoważnienia Spółki, uczestnicy systemów płatności, kurierzy, urzędy skarbowe, podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcy usług IT (przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem, a przekazanie takich danych objęte jest środkami bezpieczeństwa oraz kontrolą ze strony administratora danych) oraz inne instytucje upoważnione do odbioru Państwa danych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

 

5. Jak długo będą przetwarzane (przechowywane) Państwa dane?

Państwa dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3 (w szczególności: zapytania, zamówienia, umowy kupna-sprzedaży, zachowania czasu gwarancyjnego itp.)
tj.:

  • W zakresie realizacji zawartej ze Spółką umowy – do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do realizacji ewentualnych roszczeń,
  • W zakresie wypełniania zobowiązań prawnych ciążących na Spółce w związku z prowadzeniem działalności i realizacją zawartych umów - do czasu wypełnienia tych obowiązków przez Spółkę,
  • W zakresie przetwarzania realizowanego wyłącznie w oparciu o zgodę - do czasu niezwłocznego usunięcia danych, zrealizowanego w oparciu o zgłoszone przez Państwa żądanie, 
  • Do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Spółki stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile występują prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania danych.

 

6. Jakie prawa przysługują Państwu, aby dane były odpowiednio chronione?

Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

Spółka w celu realizacji Państwa prawa może zażądać dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości. 

 

7 .Czy mają Państwo obowiązek dostarczyć dane?

W zakresie w jakim przetwarzanie Państwa danych następuje w celu wykonania wnioskowanych czynności lub zawarcia umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz jest niezbędne do wykonania wnioskowanych czynności lub zawarcia i realizacji umowy ze Spółką. 

 

8. Skąd pozyskujemy Państwa dane?

Przetwarzane przez Spółkę dane pochodzą bezpośrednio od zainteresowanego podmiotu, w szczególności klienta, jak również od osób reprezentujących Państwa (w tym na podstawie upoważnienia lub udzielonego pełnomocnictwa) 

 

9. Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

 

Postanowienia końcowe:

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Majmasz Sp.j.. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez przekazanie Klientowi paragonu/faktury VAT.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a także przepisy Ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 roku.
  3. Wszelkie skargi i problemy można zgłaszać w Biurze Obsługi Klienta: telefonicznie po numerem telefonu 426111083, 602314429, drogą pocztową na adres: ul. Łubinowa 54, 94-239 Łódź, lub adres mailowy majmasz@majmasz.com.pl oraz osobiście w siedzibie firmy.
  4. Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny. Klient może też skorzystać z internetowej platformy systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, działającej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.